21 meres

Posted: Ιανουαρίου 21, 2008 in life

xwris tsigaro.

To kapnisma oute pou mou pernaei pia ap ton nou.

To fagito omws…..

pwwwwwwwwwwwwww pw adelfia.

To ti thelw na katavroxthisw einai apistefto.

An mporousa na valw sokolates se endoflevia na isixasei to kefali mou!

Otan tha xtipisw 180 kila tha xanarxisw ta marlboro. Ok.

Shmeiwste mia alitheia.

Actually, zugizw 56,5 kila.

Tha ta xanapoume se 15 meres pou tha ginei nip tuck
42-18333707.jpg

photo : http://www.corbis.com

Σχόλια
  1. Ο/Η scratchandwin λέει:

    gia pio? gia to Nip Tuck?
    efxaristw vre!
    Tha paw sto beverly hills gia sigouria mi noiazese! 🙂

  2. Ο/Η laxanaki λέει:

    Έεεεελα δεν θέλω υπερβολές… αφού κατάφερες να κόψεις το κάπνισμα, στο φαγητό θα κολλήσεις… 😉 . Δε μασάς εσύ καλε!!

  3. Ο/Η Julia_Dream λέει:

    Η αλήθεια είναι οτι το τσιγάρο ειναι η καλύτερη διαιτα. Αν πεινας, αντι να φας ενα μπισκοτο, κάνεις ενα τσιγάρο. Μαράκι σε καταλαβαίνω, το έχω περάσει κι εγώ, στην αρχή είχα βάλει κιλά, αλλα μετα συνήλθα. Από επιστημονικής απόψεως βέβαια εξηγείται καλύτερα, γιατί ενεργοποιούνται ξανά οι σιελογόνοι αδένες και αρχίζεις να καταλαβαίνεις τη νοστιμιά του φαγητού 😉 Είνα φυσιολογικό, don’t worry! 😀 Κάνε πάντως και κανενα χιλιόμετρο, για καλό και για κακό. Χιχιχιχι!!!!

  4. Ο/Η Bouboulina λέει:

    Χρυσσσό μου, να προσέχεις …
    Να πας να το ψάξεις αυτό και να πάνε όοοολα καλά εύχομαι, αγάπη μου… Κι επί τη ευκαιρία δεν τραβάς λίγο κι αυτό το προγουλάκι και τις «λεπτές» γραμμούλες στα ματάκια; Δεν είναι τίποτα βρε κουτό… κάτι μεγααάλες φίλες μου που το κάνανε λένε πως δεν είναι τίποτα… άμα χρειαστεί αργότερα, κι εγώ θα το κάνω… δεν είναι ντροπή… μην ανησυχείς… εξάλλου, εγώ δεν θα το πω σε κανέναν άλλο…

    Που θα μου πεις εμένα για ηλικίες …
    Αττικ ρε ακούγαμε στην εποχή μου… και Βέμπο!!! Problem?

  5. Ο/Η Μαρία λέει:

    Αχ, Μαρία… ολόκληρους κήπους και θερμοκήπια έχω φάει από ζαρζαβατικά για να μου κόβεται η όρεξη. Αλλά πουυυυυυυ…
    Υ.Γ. Αν σου πετύχει το nip tuck, πες μου και μένα. Με ενδιαφέρει! 😛

  6. Ο/Η scratchandwin λέει:

    Maria
    Kale ti mou les! edw exw arxisei ki epititheme stis Kinder Surprise tou mikrou otan koimate…!

    Bouboulina!!!!
    tis grammes girw ap ta matia na tis kaneis esi.
    Egw den eimai 40 akoma!

    HOHOHOHOHOOOOOOOOO…..HOHOOOOOO….

  7. Ο/Η doulis λέει:

    Euxaristw Euxaristw kai tis dio sas, nomizw pantws oti mou efage ti doxa kai ta tilefwnimata prox8es o synwnimos Triantatafyllopoulos.
    En pasei periptwsi pianoun ta xronia polla kai me mail.

    Twra sxetika me tin sokolata…
    Einai 2 i wra to prwi prin kana dyo xronia, den yparxei glyko sto spiti, to epomeno periptero einai se aktina 10 km opote….



    -Tyligw me petseta mia kouvertoura plaka zaxaroplastikis, kai arxizw kai ti varaw sto paggo tis kouzinas. kai trww san prezaki ta trimmata apo tin petseta.
    Auto PRIN kopsw to tsigaro!!!!!!

  8. Ο/Η scratchandwin λέει:

    hahahahaaaaaaaaaahahaaaaaa….!
    sa na to vlepw!!!
    Athorivos! oneiro…bravo! na spazesi kouvertoura ston pago tis kouzinas…den xipnises kanenan fantazome!
    eise chocolatojunky omws.
    Apo panta.
    Egw den eimai re gamwto!
    egw kai na exafanistei i sokolata ap to simpan oute dakri den tha xisw.
    PRIN.

    (xthes pou les, piga supermarket, kai anakalipsa sta katepsigmena, ena proion pou to lene OUFTI kai einai rodeles banana me sokolata girw girw pagwmenes.
    ….exei 10 rodeles to kathe kouti.
    Efaga 2 koutia xthes.
    Sin kati mpiskotakia…dwthe keithe.
    Kai kratisa akomi ena kavantza gi apopse!!!!!! mono mi to vrei o allos fovamai pou katevenei otan kooimame kai psaxoulevei!!! 😉

    kai mesa s ola afta, pane 3 meres pou ta vradia vlepw aneleipws MAMALAKI.
    O mamalakis sto Pilio, stin alonisso, stin iordania, stin Larisa, sta farsala…
    kai na o xalvas, kai to gioulbasi, kai na to spetzofai…

    exw saltarei!!! hahahaaaaaa….

    den eimai kala, voitheia….

    cella dit, mi pas makria, xthes tin nixta epiasa enan allo, stis 1h30 to prwi na kathete stin kouzina kai na trwei biskota. Giati den eixe ipno leei. Meta koimithike sa poulaki.

  9. Ο/Η salerosa λέει:

    Μπράβο!Συνέχισε την προσπάθια αλλά πρόσεξε λιγάκι την μάσα!!χιχι.
    Κι εγώ έχω κόψει το τσιγάρο περίπου 5 μήνες τώρα!οπότε σε καταλαβαίνω!

Σχολιάστε

